My Portfolio


         На посаді вчителя англійської мови працюю  в Червоноградській загальноосвітній школі  І ступеня № 11 з 2002 року.
Моє кредо: "Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!"
Навчально-виховний процес організовую з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів. Постійно вдосконалюю  свій професійний рівень, опрацьовую новинки методичної та наукової літератури.  З метою удосконалення ефективності навчального процесу впроваджую передовий педагогічний досвід та поширюю його елементи серед колег  по роботі. У журналі "Педагогічна думка" 2013 / № 4 опубліковано матеріал "Інтерактивне навчання. Особливості навчання англійської мови молодших школярів".
         Активно приймаю участь  в методичній роботі школи, є керівником творчої групи з питання "Розвиток творчих здібностей учнів у початковій школі".  Постійно надаю допомогу молодим вчителям школи. В навчально-виховний процес впроваджую власні методичні розробки для учнів 1 - 4 класів:

1. Збірник творчих завдань з англійської мови "English for a Wonder-child" (1-2 класи);
2. Навчальний посібник для учнів 2 класів "Fly High 2 Plus. Test Book. English 2" (вправи для закріплення лексико-граматичного мате-ріалу до НМК“Fly High 2”);
3. Навчальний посібник з англійської мови для учнів 3 класів загальноосвітніх шкіл "Fly High 3 Plus. Test Book. English 3" (вправи для закріплення лексико-граматичного матеріалу до НМК “Fly High 3”);
4. Навчальний посібник  з англійської мови для учнів 4 класів загальноосвітніх шкіл "Friends Starter Plus. Test Book. English 4" (вправи для закріплення лексико-граматичного матеріалу до НМК “Friends Starter”);
5. Методичний збірник "Enjoy and Learn English" (60 кросвордів до чотирьох тем НМКFly High 3”);
6. Навчальний посібник My First Steps in English (книжку для читання англійською мовою, призначену для учнів 3-4 класів та вчителів англійської мови у початковій школі). Післятекстові вправи допоможуть учням запам’ятати новий лексичний матеріал, закріпити вивчений граматичний матеріал, вдосконалити навичку читання. Запропоновані цікаві завдання спрямовані на розвиток креативного та логічного мислення.

Пісні, вірші та римівки є важливим мотивуючим засобом навчання. Вивчаючи їх напам’ять, учні автоматично засвоюють лексичні одиниці, граматичні структури, ритм, наголос та вимову звуків, удосконалюють навички мовленнєвої діяльності. Розроблені мною методичні порадники «Поетичне слово на уроках та в позакласній роботі з англійської мови» та «Спів на уроках англійської мови та в позакласній роботі» містять різноманітні прийоми роботи над розучуванням віршів, римівок, пісень, хороводів, ігор; можуть бути використані вчителями англійської мови у початковій школі. 


No comments:

Post a Comment